dinsdag 2 september 2014

Kleurinspiratiekaart nr. 20 voor Catania en Bravo

De vakantie is weer voorbij. Jammer eigenlijk nietwaar? Want wat is er fijner dan lekker rondstruinen om nieuwe dingen te bekijken/ontdekken en fijn te luieren of rond te rommelen.
Maar...tijdens de vakantie heb ik ook weer veel nieuwe idee"en (sorry, mijn toetsenbord heeft kuren) opgedaan en ben ik alweer bezig deze uit te werken.

En...de volgende kleurenkaart is weer online! Gisteren had ik op facebook (https://www.facebook.com/madebymaly) gevraagd welke kleurencombinatie jullie graag uitgewerkt wilden zien. De keuze ging naar felle, mexicaanse kleuren. Dus...bij deze!

De kaarten mogen gedeeld worden (op bv. facebook, pinterest of je eigen blog). Graag wel met vermelding van deze link: http://www.madebymaly.nl/c-2521500/kleurinspiratie-kaarten/


De kleuren die je op de kaarten ziet zijn natuurlijk verkrijgbaar in mijn webwinkel. Catania is maar 2,10 per bolletje en Bravo maar 1,35. Verzendkosten zijn altijd maar 2,95 maar bestel je voor 75 euro of meer dan wordt je bestelling helemaal GRATIS verzonden!




It is really ok to share the cards on Pinterest, facebook, your own blog etc. I really appreciate it when you include this link: http://www.madebymaly.nl/c-2521500/kleurinspiratie-kaarten/ 



Klik op de afbeelding om deze te vergroten


Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...



Klik op de afbeelding om deze groter weer te geven

Klik ** HIER ** om naar de webwinkel te gaan...
Klik **HIER**  om alle kleurenkaarten te bekijken...



Geen opmerkingen: